Ta przeglądarka nieprawidłowo wyświetla stronę. Skorzystaj z przeglądarki: Firefox, Chrome, Opera.

DZIAŁALNOŚCI FIRMY W RAMACH FINANSOWEGO WSPARCIA PRZEZ FUNDACJĘ POLONIA
 

I. WSTĘP


Na przełomie lat 2018-2021 przy wsparciu Fundacji rozpoczęte zostały projekty i plany związane z działalnością Fundacji. Mając świadomość jak bardzo istotne w prowadzeniu działalności gospodarczych są kontakty i nawiązywanie współprac, chciałem szczególnie zająć się tymi kwestiami. Moim głównym celem było stworzenie sprawnie działającego systemu, którego zadaniem będzie szybkie, łatwe pozyskiwanie kontaktów oraz zawieranie współprac między członkami Fundacji. Przy realizacji tych celów powstały interesujące i daleko prosperujące projekty oraz plany, które znacząco mogą wpłynąć na interesy członków fundacji. Poniżej postaram się przedstawić w jaki sposób powstały oraz jak realnie mogą przyczynić się do pozyskiwanie stałych i przynoszących korzyści kontaktów.


II. DZIAŁALNOŚĆ

Stworzenie strony internetowej


Podstawą każdej działalności jest strona internetowa. W dzisiejszych czasach to centrum wiedzy, z którego nowe osoby mogą dowiedzieć się czegoś o nas. Zatem powstał wstępny projekt graficzny strony internetowej Fundacji Polonia, na której zamieszczane będą podstawowe informacje o idei fundacji, jej członkach oraz wszystkie aktualności związane z jej działalnością. Projekt ten stanowi solidną podstawę, dzięki której strona będzie przejrzysta i czytelna.

Na poniższej animacji, można obejrzeć podgląd przygotowanego projektu. Z kolei pełny projekt znajduje się pod linkiem: link do projektu (proszę kliknąć, aby obejrzeć projekt).






Stworzenie bazy danych członków fundacji

To pomysł na usystematyzowanie i uszeregowanie wszystkich kontaktów jakie posiada fundacja oraz jakie w przyszłości się pojawią. Dzięki bazie danych z łatwością będzie można wyszukać interesujących nas partnerów biznesowych. Cały proces tworzenia takiej bazy został przeprowadzony w pięciu krokach:

KROK 1. ZDOBYWANIE KONTAKTÓW



Pierwszym moim zadaniem było zdobycie kontaktów od głównych członków fundacji. Dzięki temu mogłem rozeznać się, jaką tak naprawdę grupą ludzi dysponuję i stworzyć taką podstawową sieć relacji między członkami.

KROK 2. ROZMOWA



Kolejnym etapem była oczywiście rozmowa z poszczególnymi członkami. Moim celem było pozyskanie informacji o działalnościach jakie prowadzą oraz oferowanie pomocy przy u zyskiwaniu konkretnych współprac.

KROK 3. SPORZĄDZENIE NOTATEK



Po zgromadzeniu wszystkich danych kontaktowych, informacje zostały wstępnie uporządkowane. Powstał dzięki temu katalog kontaktów, który stanowił bazę do stworzenia w późniejszym czasie coraz to większej sieci. Aby wizualnie zobrazować relacje członków zaprojektowany został graf, który na bieżąco można uzupełniać. Stworzono również mapy pokazujące w skali światowej lokalizacje osób oraz przedsiębiorstw chętnych do współpracy.

KROK 4. AKTUALIZACJA DANYCH



W czasie realizowania projektów aktualizowałem na bieżąco dane poszczególnych członków dbając przy tym o relacje i dobre stosunki między nimi.

KROK 5. PRÓBA NAWIĄZYWANIA WSPÓŁPRAC



Na podstawie zebranych danych zostały poprowadzone próby nawiązywania relacji i pomocy członkom w poszukiwaniu partnerów biznesowych. Za moją pomocą udało się założyć sklep internetowy jednego z naszych członków, który nadal działa i rozwija się.

Poniższe animacje prezentują graf kontaktów oraz zobrazowanie międzynarodowego charakteru na mapie świata.

Z pełnym grafem można się zapoznać pod tym linkiem: https://juri.dev6.yasecure.com/siec.html

Pełna mapa jest dostępna tutaj: https://juri.dev6.yasecure.com/mapka.html





Sklep internetowy


W związku z tym, że duża część członków Fundacji Polonia to producenci żywności, powstał prototyp sklepu internetowego, czyli swego rodzaju "market place" mający na celu zrzeszenie wszystkich producentów żywności o wysokiej jakości. Celem tego sklepu jest rozszerzenie działalności członków o sprzedaż internetową, która pomoże w uzyskaniu nowych klientów oraz da nowe możliwości kupna produktów przez tych stałych. Program ten ma również możliwość prowadzenia swojego sklepu bez konieczności wyświetlania go obok przedmiotów innych sprzedawców. Jedną również z kluczowych cech sklepu to prostota w obsłudze i opłacalność. Często w dużych sklepach spotykamy różnego rodzaju produkty o wątpliwej jakości. Tutaj chcemy stworzyć miejsce, do którego trafia klient i wie, że ma do czynienia z wysokiej jakości produktem.

Poniższa animacja prezentuje szybki przegląd działającego sklepu. Z kolei działający sklep można znaleźć pod adresem: https://kaszarnia.zakupydlazdrowia.pl/ (sklep oczywiście normalnie działa i realizuje na bieżąco zamówienia, także zapraszamy do zakupów).



Z kolei z prototypem całego "market place" można zapoznać się pod poniższym linkiem:

https://fundacjapolonia.dev6.yasecure.com/ - prototyp
login: yasecure
hasło: yasecure

Prototyp umożliwia szybkie uruchomienie nowego sklepu w krótkim terminie i przy niskiej cenie.

III. PODSUMOWANIE


Budżet powyższych prac wyniósł 4800 zł brutto, za który pragnę serdecznie podziękować. Do dalszej realizacji tych projektów i otworzenia nowej perspektywy na szybkie pozyskiwanie partnerów biznesowych potrzebujemy wszelakiego rodzaju pomocy ze strony fundatorów. Sfinansowanie dalszych etapów wdrażania projektów w życie pozwoli nam na zatrudnienie osób, które będą pozyskiwały dane od nowych partnerów i uaktualniały informacje o tych obecnych. Nietrudno domyślić się, że z czasem kontakty te będą rozszerzać się, dlatego potrzebne jest kontrolowanie i porządkowanie materiałów. Wielu członków fundacji z pewnością nastawiona jest na różnego rodzaju nowe współprace, dlatego potrzebujemy również rozwijać inne środki przekazu informacji takie jak: personalizowane maile, materiały video, podcasty. Potrzebujemy też ludzi, którzy zaangażują się w rozwój projektów. Inne wsparcie będzie równie mile widziane. Oczywiście kontakty pozyskane podczas powyższych prac również mają tutaj wielkie znaczenie. Dzięki nim doszło do realizacji m.in. powyżej zaprezentowanego sklepu oraz toczą się kolejne rozmowy nad nowymi projektami.


ŁUKASZ PODLEWSKI
TEL.: +48 604 183 921
MAIL: LUKASZ@YASECURE.PL



Co dalej? Rozmowa na temat bazy Fundacji oraz "market place" - Łukasz Podlewski (twórce prezentowanych rozwiązań) oraz Marcin Majewski (właściciel sklepu, współautor market place):



Na poniższej infografice mogą Państwo zapoznać się z wypracowanym procesem obiegu informacji. Infografika zawiera również planowany rozwój procesu.





Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję