


Szanowni Państwo,
serdecznie dziękuję za możliwość podzielenia się z Państwem doświadczeniami w sprzedaży internetowej, które udało mi się zebrać w swojej już ponad 10-letniej karierze.
Na początku drogi myślałem, że sprzedaż internetowa jest bardzo prosta. Po prostu udało mi się złapać parę sukcesów. Im dalej w las, tym szybciej do mnie docierało, że… tak naprawdę niewiele wiem. Mimo kolejnych, czasami zdumiewająco dobrych wyników, ta świadomość towarzyszy mi do dziś. Na szczęście znalazło się kilka osób, które uświadomiły mnie, że te doświadczenia, które zebrałem, mają jakąś wartość.
Na co dzień rozbudowują wiedzę i możliwości u kilkunastu klientów - jako konsultant lub główny kierownik sprzedaży internetowej. Ponadto firma, którą zarządzam, Yasecure, świadczy usługi dla sklepów internetowych. Można powiedzieć, że trzymam rękę na pulsie i staram się być blisko zjawisk, które dotyczą mojej branży, mimo że to wszystko gna do przodu w zawrotnym tempie!
Poniżej zamieszczam artykuły, które napisałem na potrzeby Partnerstwa z FPGŚ.
Łukasz Podlewski
Rola e-commerce detalicznego (B2C) dla producenta, oficjalnego dystrybutora lub głównego importera (część 1)
data: 25.08.2022 autor: Łukasz Podlewski
Czy producent powinien „bawić się” w detaliczną sprzedaż online? Czy oficjalny dystrybutor lub główny importer może wykorzystać obszar B2C w e-commerce do realizacji swoich kluczowych celów? Może warto zainspirować się podejściem D2C? Tym artykułem z pewnością nie wyczerpię tematu, ale przedstawię doświadczenia, które zebrałem w ciągu kilku lat realizowania usług i wsparcia w budowie strategii.
Rola e-commerce detalicznego (B2C) dla producenta, oficjalnego dystrybutora lub głównego importera (część 2 - ostatnia)
data: 02.09.2022 autor: Łukasz Podlewski
Druga część strategicznego artykułu, którego pierwsza część ukazała się tydzień temu.
Jakich procesów i kompetencji potrzebuje producent, aby rozbudować firmę o e-commerce? (część 1)
data: 08.09.2022 autor: Łukasz Podlewski
W niedawno opublikowanym studium przypadku, opisałem niektóre z procesów, które udało się wykształcić jednemu z moich klientów. Samo wykształcenie tych procesów nie było celem, jednakże można wskazać pewne procesy, które, w mojej ocenie, będą na dłuższą metę niezbędne w świadomym budowaniu e-commerce w firmie.
Jakich procesów i kompetencji potrzebuje producent, aby rozbudować firmę o e-commerce? (część 2 - ostatnia)
data: 08.09.2022 autor: Łukasz Podlewski
Jest to druga część artykułu. Pierwsza znajduje się wyżej.